O firmie - Praktyki dziennikarskie


Opinie naszych Praktykantów:

Anna Popiołek
"Miesiąc spędzony na praktykach w Reutersie był pełen wrażeń. Niepodważalną zaletą jest duży dynamizm pracy, to, że znajdowałam się w centrum najważniejszych wydarzeń. Uczestniczenie w licznych konferencjach, a później referowanie informacji w postaci notek prasowych pozwala odkryć czym w rzeczywistości jest praca dziennikarza w agencji informacyjnej. Sympatyczna atmosfera, mnóstwo wydarzeń, ciekawych zadań nie pozwala się nudzić i sprawia, że praktyki stają się bardzo ciekawym doświadczeniem."

Michał Kaczmarski
"Praktyki w Reutersie to dla mnie coś znacznie więcej niż tylko zdobycie wpisu w CV. To również więcej niż tylko możliwość podszkolenia dziennikarskiego warsztatu. Te praktyki to przede wszystkim praca w świetnym i zgranym zespole. Atmosfera w redakcji jest naprawdę super! Muszę przyznać, że ze wszystkich miejsc, w których do tej odbywałem staż, właśnie tu okazywano mi najwięcej uwagi, pomocy i cierpliwości.
Praktyki w Reutersie to także możliwość uczestniczenia w konferencjach prasowych w ministerstwach oraz spotkaniach z zarządami firm już od pierwszego dnia pracy. Dzięki tym "działaniom w terenie" każdy dzień pracy wyglądal inaczej i miałem możliwość uczestniczenia w wielu wydarzeniach niedostępnych dla zwykłych śmiertelników.
Co więcej, dziennikarze Reutersa przywiązują niezwykłą wagę do rzetelności i obiektywizmu, zawsze dbając o to, by wszystkie dane statystyczne i cytaty były sprawdzone. Możliwość obserwowania pracy redakcji Reutersa od środka byla dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem."

Anna Wieczorek
"Byłam w miejscu, w którym zaczyna sie historia, u samych źródeł międzynarodowego newsa. Chyba nie ma lepszego sposobu na poznanie pędzącej atmosfery agencyjnego newsroomu niż miesiąc spędzony na piątym piętrze Atrium International, gdzie język angielski miesza się nieustannie z polskim, a cisza jest systematycznie przerywana gorącymi prasowymi doniesieniami."

Bartłomiej Łukasiak
"Snap! Potem do Slota i świeże informacje siedzą na Drucie. Myli się ten, który myśli, że czeka go tu praca za biurkiem. Znaczną część czasu spędzamy oddzielając marketingowy przekaz firm od informacji poszukiwanej przez naszych klientów. Siła marki Reutersa ułatwia nam kontakty z politykami i kadrą zarządzającą giełdowych spółek."

Justyna Rafalska
"Zawsze mogłam liczyć na omówienie depeszy, którą napisałam. Wiedziałam, że warto się starać, bo wysiłek zawsze był zauważany. Praktyki nauczyły mnie wiele o pracy dziennikarskiej w zespole i indywidualnie."

 

Thomson Reuters jest największą na świecie międzynarodową multimedialną agencją informacyjną dostarczającą wiadomości o tematyce inwestycyjnej, biznesowej, finansowej, giełdowej, a także z dziedziny technologii i funduszy powierniczych do serwis?w mobilnych, internetowych, video oraz na interaktywnej platformie telewizyjnej. Dziennikarze Thomson Reuters są zobowiązani poprzez Reuters Editorial Handbook do wiarygodnego i bezstronnego prezentowania informacji.